مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

مقایسه آمار BBC و MSN ؛ دوئلی برای ثبت در تاریخ

رئال مادرید و بارسلونا جنگ قدرت دنیای فوتبال را در اختیار دارند و در این میان مثلث های هجومی دو تیم (بنزما، بیل و رونالدو در رئال و نیمار ، سوارز و مسی در بارسلونا)، هم نقش مهمی را ایفا می کنند. در این دو تیم خط حمله ها ثابت هستند هر چند که خط هافبک ممکن است که شامل تغییر شود. مودریچ ، کروس و ایسکو یا خامس پشت سر انها در رئال بازی می کنند و بوسکتس ، راکیتیچ و اینیستا در بارسلونا. در این فصل رونالدو 27 گل زده ، بنزما 20 تا و بیل 13 تا. آنها 60 تا از 79 گلشان در این فصل را در 27 بازی رسمی به ثمر رسانده اند (57 تا در لالیگا ، 19 تا در چمپیونزلیگ و سه تا در کوپا دل ری). بی بی سی 75.9 درصد گلهای رئال را زده که این آمار در لالیگا 45 از 57 است یعنی 78.9 درصد. در چمپیونزلیگ آمارشان 15 از 19 یعنی 78.9 درصد است.

در بارسلونا این آمار مشابه است. سوارز 29 گل زده ، نیمار و مسی 19 تا. آنها 67 تا از 89 گل تیمشان را در 34 بازی رسمی زده اند : 50 تا در لالیگا ، 15 تا در چمپیوزنلیگ و شش تا در جام جهانی باشگاه ها، پنج تا در سوپرجام اروپا و یکی در سوپرجام اسپانیا. در لالیگا آنها 44 گل زده اند (یکی کمتر از مثلث رئال) یعنی 88 درصد اوپها . در چمپیونزلیگ ده تا از پانزده گل را زده اند (66.6 درصد).

مثلث خط حمله بارسا هفت گل بیشتر زده اند اما آنها بازیهای بیشتری داشتند. مسی ، نیمار و سوارز وری هم 76 بازی داشتند و بیل ، بنزما و رونلادو روی هم 60 گل. در این مدت بنزما در هفت بازی به علت مصدومیت غایب بود و بیل در هشت تا. نیمرا در شش بازی حضور نداشت و مسی در 9 تا.

در این فصل در لالیگا مسی در 5 تا از 20 بازی خود گل نزده است. آنها در مقابل گیخون ، مالاگا سویا ، بارسا و ویارئال گل نزدند که رئال در این بازیها 12 امتیاز از دست داد. در نقطه مقابل ام اس ان در پیروزی یک بر صفر مقابل مالاگا و تساوی بدون گل مقابل اسپانیول گل نزدند.در لالیگا تا هفته سیزدهم ، مثلث بارسا 18-30 جلو بود پس از آن مثلث رئال 27 گل زد و مثلث بارسا 14 تا.

مقایسه آمار
لوئیز سوارز، 29 گل در 29 بازی
آقای گل لالیگا با 18 گل در 18 بازی آمار خوبی در این فصل داشته است. او در دو بازی جام جهانی باشگاه ها پنج گل زد. بهترین میانگین را در خط حمله بارسا دارد.

رونالدو: 27 گل در 26 بازی
این بازیکن میانگین 1.03 گل در هر بازی را دارد. در لیگ قهرمانان با یازده گل رکورد تاریخ مرحله گروهی را شکست. در لالیگا کمی افت کرده و در شمار زیادی از بازیها گل نزده است.

بنزما : 20 گل در 19 بازی: این بازیکن که حواشی زیادی در خارج از زمین فوتبال در هفته های اخیر تجربه کرده میانگین 1.05 گل در هر بازی دارد. او هر 67 دقیقه یک گل زده.

نیمار : 19 گل در 24 بازی: بازیکن برزیلی امسال بهترین آمار شخصی خود را داشت. در مقابل رایو در هفته هشتم چهار گل زد. میانگین او 0.79 گل در هر بازی است.

مسی : 19 گل در 23 بازی : مصدومیت دو ماهه او باعث افت آمارش شد اما با این وجود بازگشت خبوی داشت و در چهار هفته اخیر چهار گل زده است. میانگینش در این فصل 0.82 گل در هر بازی است.

بیل: 13 گل در 17 بازی: بهترین سرزن لیگهای معتبر با هفت گل است. او در پنج بازی اخیرش چهار گل زده بود اما به علت مصدومیت باید سه هفته از میادین درو باشد. میانگین او 0.76 گل در هر بازی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 دی 1394 | 16:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.